På golvet

Jag klarade mig nästan från magsjukan. Hade huvudvärk och kände mig konstig ett par dagar. Men nu är jag bra igen och tar tag i vardagsbestyren. Igår låg jag på golvet i tio minuter för att försöka pilla in usb-kabeln till min mp3-spelare i uttaget i datorn. Det är liksom uppåt-inåt under en lucka så man ser inte ett smack och det måste vara nån besviken karl med taskiga erfarenheter av tonårssex som konstruerat det hela. Även på jobbet tillbringar jag mycket tid på golvet med usb-kablar och laddare och jack eftersom allt sitter under-inåt-uppåt. Mycket märkligt. Om det var jag skulle jag gjort ett usb-uttag framtill på datorn, rakt in ba´.
Men det är ju jag det.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mäh! Då hade ju tangentbordet inte fått plats ju...
/ Brollan

2007-02-07 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0