Lite väl svartsynt kanske

Nej igår var ingen bra dag. Anneli skrev att jag inte ska var så hård mot mig själv. Fast jag är på så uselt humör! Men det blev lite bättre ändå igår för vi var på middag hos Kicki och Mattias och lilal Vania, värdelns mysigaste människor. Kicki hade bakat bröd och gjort en clam chowder på färska blåmusslor och sen var det lax med basilikasås. Så gott! Och barnen lekte glatt men åt mest godis. Och så köpte vi marsvin igår! Två små tjejer, en rödbrun och en svart. De är så söta! Fast livrädda förstås eftersom H bara lever rövare och inte kan vara tyst en minut. Fast det kommer att bli bra, jag vet att S kommer att fixa det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0