Underbart...

Jag ar i Oman! Glom vad jag sa om att man inte ska resa, det ar ju till lite coola lander som det har man ska ta sig, dit massturismen inte natt, dar det ar slappt och skont och inte alla ska lyfta upp ens ungar och pipa dem i magen hela tiden. Gillar man sol, hav, arabisk kultur och god stamning kan jag absolut rekommendera Oman, man far visserligen bortse fran den bisarra kvinnosynen aven om omanska kvinnor har ganska mycket frihet. Men manggifte ar tillatet, givetvis bara for man, och kvinnorna gar tackta i burka. Och vi marker ju att de halsar betydligt mer hjartligt pa H an pa S, precis som nar vi var i Egypten. Killar ar viktigast. OK. Jag fattar inte det dar alls. Kvinnorna ar ju de som foder alla sma pojkar som blir man, guds gava till varlden.
De borde dyrkas.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att ni har det bra!!! Krama sonen från mig.
Hälsa och gratta mannen i ditt liv på födelsedagen.

Kramar från ett Sverige som börjar få vårkänslor

2007-03-11 @ 16:37:55
Postat av: Megababen

Håller helt med. Alldeles för lite kvinnodyrkan i tillvaron. Skulle behöva lite av det själv faktiskt. Hormonstinn och drakilsken som jag är nu i 23.e veckan med en sjuk tvååring hemma.
Tur att man kan tröstäta.
Ser fram emot att se semesterbilderna på bloggen.

2007-03-12 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0