Arbete, arbete, arbete

Nu är det lite konstigt. Fast jag har börjat jobba är det ändå inte varmt och soligt. Men det kommer nog. Temperaturen är på väg upp redan. Så det blir nog soligt och typ 28 grader under resten av sommaren. Eftersom jag jobbar till vecka 33.
Jag har mycket lite arbetslust och fruktansvärt ont i min "inte-diskbråck-men-nästan"-arm och axel och vore det inte för Annelie Gustafsson som ALLTID är trevlig och glad så vete fan om jag skulle klara det. Fast hon ska sluta. Och jag ska jobba fem veckor och tre dagar till. Hur blev det så här?! Nä nu tar jag min cykel och åker hem och firar att söta lilla Vanja fått en lillebror idag.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är fel veckor att jobba på!!!! Även om det inte har varit någon riktig sommarvärme så är det ju nu man ska vara ledig. Stackars dig!
Själv jobbar jag hela tiden med min ångest att mina lediga veckor tar slut så fort och vi har inte gjort något speciellt känslor.... lyckas sådär, jag vill faan inte tillbaka till jobbet v32, men inte mycket att välja på. Kramar

2007-07-11 @ 09:45:47
Postat av: Linda

Ja visst är det trist att Annelie slutat... tycker till och med jag som inte jobbar kvar :-) Tur att du har en blogg att roa dig med!

2007-07-22 @ 10:47:42
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0