Jag jobbar för mycket - eller nåt

En natt i helgen drömde jag att en av proddarna sa att hon aldrig varit med om en så slö och oengagerad sommarvikarie som jag. Det var en knäckande dröm. Kvinnan i fråga är dessutom en person jag gillar. Men jag blandade väl ihop henne med mig själv. Jag har inte varit mentalt närvarande under mina första veckor, knappt haft koll på vad klockan är och varit sur och grinig mot oskyldiga.
Orsaker:
1. för första gången kände jag att sommarjobb suger
2. första dagen fick jag i uppdrag att "coacha" en nyanställd vikarie som visade sig inte kunna någonting. Det var så jobbigt att jag drog mig undan mentalt. Vi höll på i drygt tre dagar, sen var jag ett vrak.
3. ont i axel/nacke (kan ha med punkt 2 att göra)

Men efter helgen där jag tuppade av så fort jag var i stillhet så känner jag mig mycket bättre! Fast det är nåt konstigt ändå, i dag råkade jag säga till min chef att jag har blandade känslor för honom. Jag vet inte ens själv vad det betydde.

Kommentarer
Postat av: Rawia Morra

Vad rolig Du är! Verkligen!
Känner igen mig i det du skriver.

2007-07-26 @ 03:22:41
Postat av: Linda

Jag visste det! Ni saknar mig!

2007-07-28 @ 10:42:13
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0