Hopp och trill

Idag när jag skulle cykla till dagis och hämta H hittade jag en trillad tant utanför porten bredvid vår. Hon hade liksom ramlat över sin rollator och hängde där utan att kunna röra sig. Jag slängde hojen och som tur var kom det en taxichaffis som också kunde rycka in för tanten var tung. Men vi baxade in henne i porten och efter mycket svett och pust och rytanden (från mig mest) fick vi in henne i hissen. Stackars tant. Det slutade med att jag larmade hennes omsorgspersonal och lämnade tanten i hissen utanför hennes dörr.  
Det ska fan bli gammal och otymplig.

För övrigt har vi tagit nya tag med S och hennes skolgång och det går mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Pillerill

Mitt i allt elände så kan man inte låta bli att dra på smilbanden! Ditt språk är underbart!
"Hittade jag en trillad tant"
Hi hi hi!!

2007-05-03 @ 10:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0