Jag vill också bli DJ

Melinda Wrede berättar att hon spelade på en klubb inatt och jag blev helt JAMEN DET VILL JAG OCKSÅ GÖRA, shit vad kul det vore, hon hade spelat Salt ´n´Pepa, bara en sån sak, jag vill, vill, men kollegan Johan säger att min lott i livet är att rapa upp nyheter och ringa till SMHI och skälla för att sjövädret inte kommer i tid, roligt när man gått upp mitt i natten, men Veronica har glittersandaletter så lite glamour är det faktiskt på jobbet ändå.

Några kompisar ringde och berättade att deras 14-åriga dotter rymt hemifrån till sin 18-åriga kille som bor hos hemma mamma som i sin tur tycker att det är jättebra att tjejen bor hos dom istället och det måste ju kännas...ja hur fan måste inte det kännas?!

Annars är jag och min man familjeutbrända och grälar om vad vi får ut av att ses överhuvudtaget. Haha det är ju faktiskt komiskt egentligen, när man nu har det så toppenbra.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag får stå för allt glitter själv på mitt jobb. Och jag kan ju aldrig glittra som Veronica.

2007-08-08 @ 10:34:53
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0