Stångad av ett formbröd

Det var som om en virvelvind drog in. Skolan började, jobbet började, jag slutade visserligen jobba men familjejobbet tog vid. L kom hem med ett excel-ark där han lagt in alla familjens aktiviteter (och då ska ni veta att vi inte ens börjat med blockflöjt och fotboll än). På mig stod det träna på en rad. "Träna, vadå, jag, hur menar du" sa jag och fick förklarat att det gällde oss båda. Som tur var havererade den schemapunkten redan i helgen.

Annars kan man undra varför allt man kommer på att man ska/vill göra ramlar in i ens hjärna precis när man inte har tid. Jag kommer på att jag ska ringa en person, just när det är fem minuter tills jag ska hämta S i skolan. Till exempel nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0