Rörig lördag

Högarna är eliminerade - nästan. L har dammsugit och sorterat tvätt, skönt. Sen äter vi lunch och sen ska jag hämta mina nya glasögon och S vill åka sparkcykel med mig dit och H vill cykla på gården men nej förresten han vill också cykla på stan med mamma och det slutar med att L och jag svär åt varandra och jag ryter åt S och allt känns bara hemskt.  Men till slut är vi på väg i alla fall och när jag fått glasögonen och betalat flera tusenlappar för det känns det ändå ganska bra.
Götgatan är full av folk och vi sticker i väg till Rackarungar och köper en cykelhjälm åt S. Fikar på gården.
Förra helgen var vi på landet och vädrade ut vintern. Då tog vi en sväng till getåravinen, en av världens finaste platser. S gick runt och letade efter Ronja Rövardotter


Kommentarer
Postat av: Anneli

Visst är Getå ravinen sagolik, undrar varför det är så länge sedan vi var där?
Bygg om på landet och flytta dit vet jag! Perfekt eller? Bo på landet men ändå nära till allt!

Visst är familjelivet mentalt splittrande?! Man åker liksom berg och dalbana nästan hela tiden.

2007-03-31 @ 17:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0