Tre bokstäver - gissa vilka?

Jag: Har du tänkt ut nåt till middag kanske?
L: Nääe, jag är på jobbet och...
Jag: Jaja ditt jobb ja det är ju viktigast i världen, OK, men det spelar ingen roll jag vill ändå inte ha nåt och barnen vill ju bara ha godis i alla fall så skit i det då.
L: Man kan ju köpa pizza...
Jag: Jaha så jag ska bli ännu fetare, det var ju en JÄVLIGT bra idé. Kan du hitta på nåt annat kanske? Jag mår inte bra om du fattar.
L: Nä jag märker det. Jag köper nåt annat då.
Jag: Ja bara inte fiskpinnar för det äter vi ju jämt och alltid ska jag tänka på allt och aldrig finns det nån mat hemma men barnen vill ju ändå bara ha mackor. Man kan lika gärna vara död.

Och så ett recept på en helt vanlig jävla kaka:
1 satans ägg
2 msk sur kakao
så lite smör som möjligt
ingen jävla mandel i alla fall
1 dl bakpulver
socker (säkert för mycket)
1,5 dl allerginötter

Fyllning:
en melon eller nåt
sprit

Häll allt i en bunkjävel och kör en kvart med elvispen.
Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa, det fastnar i alla fall.
Dunka ut skiten på matbordet om du kan. Garnera med krossad melon. Häll sprit över. Det spelar ingen roll. Men skit i det då! Dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: Linda

Eller så kan du dricka upp spriten och slänga melonen i väggen.

2007-03-30 @ 17:46:27
URL: http://sysslor.blogg.se
Postat av: Linda

Eller kolla på vår matblogg, förresten :-)

2007-03-30 @ 17:48:13
URL: http://sysslor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0