Tråkmånserier och aprilskämt

Jag är verkligen trist. Sitter och tjatar om mitt dåliga självförtroende och att jag inte vet vad jag ska göra. Konstigt att man har några kompisar kvar. Två av dem - underbara makarna Ahlm - var hos oss i lördags och åt osso buco och lyssnade på min klagovisa. Tre flaskor vin tog slut direkt, man fattar ju varför.

Igår stod jag och Helene och Karin utanför Hard Rock där vi skulle äta lunch. Då kom en lite medfaren gubbe fram och sa "vet ni vad jag hörde på nyheterna? Dalai Lama ska inviga OS i Peking!" Äh inte en chans sa vi, men aprilskämtet var bra och enligt honom hade i alla fall flera på Handelshögskolan gått på det.

Kommentarer
Postat av: kicki

hallå sweetie!
till och med när du är trist så är du rolig, anna. och den där middan var så nice att jag levde på den i flera dar. skulle messa om det men tar det den här offentliga vägen istället. och så vill jag fika snart. girls talk.
K.

2008-04-03 @ 11:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0