Rädsla

Jag är rädd för tortyr. Inte för att jag kommer att råka ut för det förhoppningsvis men för att det finns.
Jag är rädd för biharrziasnäckor (eller hur det stavas) också. Ända sen jag läste om dem i mellanstadiet. De kommer jag inte heller att stöta på just nu.
Jag är jävligt rädd för Jan Björklund. Och honom riskerar jag att träffa på. Särskilt när jag rör mig runt Radiohuset, man vet aldrig när han dyker upp och ska debattera betyg.

För övrigt har jag inte riktigt tid med bloggen. Det är så mycket med klimatet och sånt.

Kommentarer
Postat av: Järnladyn

Haha, vad kul du skriver. :)
Hoppas du får mer tid att blogga framöver.

2008-01-23 @ 17:34:36
URL: http://jarnladyn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du, om du skulle sätta fälleben för Janne så är det helt ok...faktiskt!

Mänskligheten, ja i alla fall alla ungar och föräldrar och lärare, kommer tacka dig!
Kramar!!

2008-01-23 @ 21:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0