Morgontjänst

Mitt första medvetna minne idag kommer att vara från klockan 0540 då kollegerna Monica och Johan sjöng Han har öppnat pärleporten. Innan dess var jag fortfarande inbäddad i hjärnans sovtäcke och vet knappt hur jag kom till jobbet. Men nu är jag definitivt vaken efter chocken.

Igår var jag ombord på HMS Gladan som låg vid Skeppsbron, där var fullt av brundbrända ungdomar med valkar i händerna och så Annelie då som varit som gästarbetare under seglatsen från Finland. Det var i alla fall underbart att sätta fötterna på Gladans gungande däck.

Barnen ringde. De hade hittat en björngrotta och en huggorm. S sa att hon älskar ormar. Det måste ha skett nån förväxling på BB.

Kommentarer
Postat av: Anki

Det där internationella mötet vill jag höra mer om...Kram

2007-07-27 @ 21:37:13
Postat av: Anneli

Hennes storebror var också väldigt impad av ormar när han var i den åldern. Såg och spelade in allt om dessa vidriga varelser och försökte tvinga mig att titta......kan det vara någon märklig "Jonssongen"?

2007-08-01 @ 22:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0