Varning, varning

Jag är på RIKTIGT uselt humör.
Vi köpte en jättefin soffa. Den är för stor.
Nyheterna handlar bara om Ingmar Bergman - hela tiden! två dagar i rad!
Och alla självupptagna skådisar som man aldrig får kritisera för att Den Store lyfte upp dem sitter i tv och gråter.
Min familj går mig på nerverna - allt de gör och säger och jag känner mig som en usel hustru och mor. Det är nog deras fel.
Så fort det är Pride-gala ska allt handla om homosexuella. Varför kan man inte prata om dem under resten av året?
Jag har ont i axeln.

Men OK. Det kunde vara värre. Jag fick lite Proviva av Veronika på Metropol. Hon är snäll.
Ajvar heter pinjour i Makedonien berättar hon.
Finsk TV: handlar om Bergman.
Spansk TV: handlar om Bergman.
Polsk TV: handlar om Bergman.
Jag ger upp.

Kommentarer
Postat av: Pillerill

Men vad i h-e, var den för stor?! Hur kunde den vara det?! Den verkade ju perfekt!! Och när du säger för stor menar du då alldeles för stor - får absolut inte plats eller för stor - blir för trångt? Måste ni göra er av med den?! För det vore ju jättetrist! Kackars dig...och familjen! Tröstpuss!!

2007-08-02 @ 07:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0