Godmorgon!

Man ska inte blogga på jobbet tycker jag men när ska jag annars hinna? Nu är klockan 04.14, jag somnade som en stock före nio igår kväll, otroligt skönt. Ändå är man ju lite groggy så här dags. Fast det brukar lätta.
En kopp varm choklad och en macka sitter inte fel heller.
Jag har inte tittat på Göran Persson-dokumentären, vissa saker pallar jag bara inte med och dessutom vill H bara se sin Blixten-film hela tiden så det är inte mycket tv hemma alls.
Jag har alltid varit intresserad av tusen saker och läst allt jag kommit över om allt och ingenting men nu känner jag att jag blir alldeles för trött och splittrad. Att läsa dagstidningarna gör mig mest deprimerad...och vad är nyheter egentligen? Kanske inte så bra att undra när man jobbar med det själv...men jag är rätt medietrött. Det var så skönt att vara bortrest och inte ha en aning om någonting.
Ha det bra idag!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Skön tid att vara vaken på?!
Jag har oxå gjort ett tappert försök att börja blogga, men faan vad jag är tråkig......hur gör man, jag känner mig ungefär som när vi skaffade vår första dator 1998 och sakta men säkert satt hemma och försökte lära mig word med hjälp av en bok. Hur får man till alla coola bilder och allt annat skoj??? Vart hittar folk allt roligt de delar med sig av? Känner mig som en gammal kärring men det är jag ju inte eller????? (min blogg, tankestund.blogg.se)Kram från en frusen Norrköpingsbo

2007-03-21 @ 19:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0