Brott och straff

Fyra års fängelse! Jag blev faktiskt lite omtumlad, efter att ha brottat mig fram till hovrättens gubbar som delade ut domen mot Stureplansprofilerna och läst vad det stod. Men alla andra blasé journalister såg inte ut att tycka att det var så sensationellt. Men det tyckte jag. Sen tumlade jag runt där i hovrätten och det kan inte hjälpas, men är man adrenaline junkie så är det ganska kul med hovrättsdomar och direktsändning. Jag cyklade dit på vår fina reportercykel coh det kändes också rätt härligt att svischa förbi svt:s och ekots stora skåpbilar.

Men inte hann jag använda hovrättens skoputsarmaskin som jag hade tänkt. Det stod en massa advokater och journalister i vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0