Söndag...

Det är högst troligt att jag drack för mycket päronvodka igår. Eller för sent. Eller både och.
Med tanke på att jag drack bubbelvin redan klockan två på eftermiddagen blev det kanske lite mycket, totalt sett. Trött är jag i vilket fall som helst.
L sover på soffan. Barnen kastar pappersflygplan.

Det var i alla fall en jättetrevlig lördag med TVÅ fester efter varandra. Typiskt, allt kommer på en gång.

Päronvodkan var mycket förrädisk. Luktade bara päronsplitt men innehöll bevisligen hög halt av alkohol.

Jag träffade en himla massa trevliga människor också. Från Bohuslän och Västerbotten och Östergötland och Hornstull. Det visar bara att det finns alla anledning att hålla sig kvar i Stockholm, för alla kommer förr eller senare hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0