Jag och min hjärna del 212

Idag är jag inte fullt så arg. Det krävdes visserligen en spikmatta och lite relationssnack, men nu är man på banan igen.
Vår! På riktigt! Nästan försommar!
Och då blir det så konstigt. Jag går in i Ringens köpcentrum. Varför ser jag inget? Har jag för mycket ljud i mp3:n?
Nähä visst nä jag har ju solglasögon på mig.

Stod och glodde på läckerheterna i Gunnarssons konditorifönster. Killen bredvid mig röker en joint! Så jag står kvar en stund. Sen går jag in och köper en stor bit pecannötsfudge med flingsalt på. Undrar var det suget kom ifrån? Mmmmummmmssss.



Kommentarer
Postat av: Anneli

Några kloka ord jag hittade i en tidning:
För varje minut vi är arga förlorar vi 60 sekunder av lycka.
Hoppas det arga har gått över och att du får en riktigt skön helg!

2008-04-30 @ 08:29:16
URL: http://tankestund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0