Vårmani

Jag blir lätt lite manisk när det blir ljusare. Nu vill jag öppna det där bokcaféet och göra radiodokumentärer.
Och visst ska det vara tillåtet med power naps, det ska finnas en hörna för det på mitt café.
Vet inte riktigt hur det ska gå ihop allting, men...
och så vill jag flytta till Aspudden! Det är underbart där. Jag var därute en sväng i jobbet idag, och det är så fint med alla tallar. Men nu vill hela Sofo flytta dit så det går inte att hitta nånstans att bo. Och så vill jag ha ett hus i Spanien som jag kan övervintra i. Jag har haft det väldigt jobbigt den här mörka vintern.

Kommentarer
Postat av: helene

Låter som en härlig mani tycker jag! Kreativ! Min mani består idag av att leta jobb utomlands. Jag som inte ens ska jobba...

2008-02-16 @ 12:28:12
Postat av: Järnladyn

Aspudden is the shit! Jag föll pladask för området när jag letade tänkbara boplatser inför Stockholmsflytten. Speciellt utmed strandpromenaden bort mot Vinterviken. Du kommer inte heller att ångra dig om du flyttar dit. :)

2008-02-17 @ 17:17:46
URL: http://jarnladyn.blogspot.com
Postat av: T Bird

There is anywhere in stockholm like "Gröndal", you hear by the name how great it is, the green valley.
Tell your friends in söderköping that you like in the Green Valley in sthlm. Also near the wonderful vinterviken and also very near "street".

2008-02-17 @ 18:13:50
Postat av: T Bird

A bit too fast there, LIVE in the Green Valley in sthlm.

Tell your friends in söderköping that you LIVE in the Green Valley in sthlm. Also near the wonderful vinterviken and also very near "street".

2008-02-17 @ 18:39:00
Postat av: Liv

Ja!!! flytta!
så kan vi hänga i Aspuddsparken å grilla!

2008-02-21 @ 12:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0