Världsfrånvänd

En hääärlig midsommarafton med de bästa grannar man kan ha avlöpte utan störtregn, i alla fall på mig. Lyckades befinna mig i solen vid midsommarstången när det vräkte ner hemma på andra sidan sjön.
Och vi åt och åt och blåste såpbubblor och spelade alfapet. Och S vann på lotteri som vanligt. Ja det var en bra dag.

igår åkte vi till Djurön och fiskade. Inte ett napp förstås men otroligt skönt att bara höra vågskvalp och fågelkvitter.

Jag har en känsla av att jag är navelskådande och bara ser inåt fast jag egentligen inte vill nåt annat än att förändra samhället, men jag är TRÖTT och SLITEN. Känner mig trögtänkt och bortkopplad. Orkar inte tänka på Östersjöns bottendöd, FRA och Maud Olofsson. Semesterhjärna? Men jag ska ju jobba ju. Hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0