Vardag

Låg för ankar i världens förkylning på Valborg, vi orkade inte åka iväg och träffa vännerna vid nån brasa som vi tänkt oss, H också sjuk, jättefebrig, så vi tände en liten eld på tomten (vi var på landet) och eldade upp gammalt ris. Det var trivsamt och precis vad jag och H klarade av. Våren invigd i alla fall.

Jag hittade en nappflaska med mjölk i dockskåpet, den hade blivit keso. Mjölken alltså. Undrar hur länge den stått där. Barnen är ju i alla fall snart 5 och 8.

För övrigt så funderar jag mest på Englas tv-sända begravning och på hur det ska gå i Burma...

Kommentarer
Postat av: Helene

keso, hahaha! Då fick mig alltid att skratta oavsett hur trött jag är! Jag uppskattar alltid det du skriver eftersom jag tänker jämt i bilder.Färgrika, detaljerade saker - kanske därför min hjärna är slut jämt - jag tänker för mkt! Kram H.

2008-05-09 @ 00:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0